Wat doe je als je merkt dat je kind slim is, maar de resultaten op school achterblijven. Met name bij lezen (en dyslexie), spelling, automatiseren van tafels en rekenen (en dyscalculie). Maar denk ook aan klok kijken, dagen en maanden, topografie, een vreemde taal. Dat je weet dat je kind meer zou kunnen, maar het op een of andere manier niet lukt. Dat je kind zelfs denkt dat hij of zij dom is.
En wat als dit jezelf betreft? Dat je als (jong) volwassene of oudere moeite hebt met studeren, of afspraken plannen en concentreren. Komt de informatie wel binnen? En als het binnenkomt, kun je er wat mee? En hoe sla je het dan bewust op, zodat je het later weer kunt gebruiken?
In deze workshop leer je hoe je visueel alle informatie kunt opslaan, bijvoorbeeld basisinformatie zoals het alfabet, de getallen 1 t/m 100 en de tafels. Hierdoor ervaar je wat dit met je doet als je leest en hoe makkelijk je de nieuw opgeslagen informatie weer kunt terugvinden.
Handig voor jezelf en o zo belangrijk voor kinderen die op school nu niet meekomen.
VOOR:
leerlingen, coaches, therapeuten, onderwijzers en andere professionals in het onderwijs, personeelsmanagers, ouders en iedereen die nieuwsgierig is hoe de MatriXmethode voor zichzelf kan werken
DATUM:
vraag een eigen workshop aan op een datum die jullie schikt
LOCATIE:
omgeving Westerbork of eigen locatie in Drenthe
PRIJS:
€ 45,00 p.p. incl. koffie/thee
De workshop gaat door bij minimaal 4 tot een maximum van 12 deelnemers. In overleg is een grotere groep mogelijk.